![]() |
رساله من عاشق مجروح
الفراق وما بعد الفراق من اصعب اللحظات التى من الممكن ان يمر بها الانسان وخاصه اذا كان الفراق بينه وبين حبه الوحيد [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] جلست ساعات طوال وحيدا مع نفسى لاجد كلاما اعبر به عن هذا الموقف لم اجد كلام يعبر عن هذا الاحساس الفظيع ولكن سريعا ما لفت انتباهى كلمات سمعتها فلم ادرى بنفسى الا وانا اكتب هذا الموضوع واضع هذه الكلمات لتكون هى اساس الموضوع [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] حاسس بيا عارف إيه اللي بيحصل فيا حاسس بيا عارف إني كرهت حياتي عشان حسيت إنك مش ليا آآهـ مش ليا أنا لو غاليه كنت تفكر تسأل عني تسأل فيا وللا وجودي زي غيابي حاجه عاديه أنا مش فارقه معاك في حياتك أنا منسيه بتعذبني .. طب ماتقولي إن أنا مش ليك ولا أنا ليك ؟ إنت عايزني ؟؟ ولا سايبني أتعلق بيك .. وتعبي راضيك حاسس بيا !؟ أنا بتألم أكتر حد بحبه هو اللي مبكيني طول الليل سهرانه بفكر في اللي ناسيني قسوة قلبك مهما تزيد مهما مش بتقسيني بتعذبني .. طب ماتقولي إن أنا مش ليك ولا أنا ليك ؟ إنت عايزني ؟؟ ولا سايبني أتعلق بيك .. وتعبي راضيك [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] اتمنى ان الكلمات دى تكون عجبتكم وتكون قدرت توصل الاحساس اللى انا عاوز اوصله لكل اللى هيقرا الموضوع [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] مستنى الردود ويارب الموضوع يعجبكم VINDIESEL |
الفراق ده كلمه صعبه جدا محدش يقدر يحسها غير الى جربها فعلا
احساس رهيب لما تلاقى معاك انسان كظلك وبين لحظات متلقيهوش |
أنا لو غاليه كنت تفكر تسأل عني
تسأل فيا وللا وجودي زي غيابي حاجه عاديه أنا مش فارقه معاك في حياتك أنا منسيه ياه يامحمد وصلت الى الى عايزه |
بتعذبني .. طب ماتقولي إن أنا مش ليك ولا أنا ليك ؟ إنت عايزني ؟؟ ولا سايبني أتعلق بيك .. وتعبي راضيك بجد والله انت فنااااااااااااان اكثر من رائع كلامك يامحمد |
الصراحة الكلمات جميلة ومعبرة جدا تسلم ايديك |
كلام تحفه يا فينديزل ومعبر بجد ماشاء الله اصعب حاجه فعلا الفراق سواء لحبيب او لغيره بس تسلم ع الكلمات بجد روعه
|
اقتباس:
فعلا كلمه صعبه شكرا جولدن مان على مرورك |
اقتباس:
الحمد لله ان فيه حد حس بكلامى من اول مره شكرا اسامه على مرورك |
اقتباس:
بس انتى ليه اختارتى المقطع ده بالذات؟؟ شكله تجربه شخصيه ليكى وانا قلبت عليكى المواجع ههههههههههههههههههههههههه هه |
اقتباس:
ميرسى دبدوبايه |
| الساعة الآن 02:57 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir