![]() |
عصابة التماسيح
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] انا جيبتلكم موضوع ملوش حل حله الوحيد عندالحكومه وهو [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] عصابة التماسيح [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] اقوى شبكه عصابه شباب فى الماجيك لخطف البنات [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] الموضوع ببساطه جدا احنا عمالين عصابه هنخطف عضوه من البنات رهينه وطبعا لازم هتتسجن فى التوبيك لحد مانفرج عنها . [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] وطبعا هاترد ببساطه وبكل صراحه على اسألت العصابه ممكن نحكم عليها يا اما حكم يا اما افراج حسب رائى اعضاء العصابه وباقى اعضاء الماجيك اعتقد ده عدل . [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] وهو ان كل عضو من اعضاء العصابه هيختار عضوه من بنات الماجيك . وباقى اعضاء العصابه كل واحد هيسال من سوال لى الحد الاقصى تلات اساله بس محرجه جدا جامده يعنى . . وطبعا هتكون المسجونه كده غلبانه ههاهاههاهاههاهاههاها [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] * وعصابه الشباب هتتكون من شباب الماجيك * [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] وبكده معانا اجمد تماسيح فى الماجيك ورونا شغلكم يارجاله [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
خلاص نختار اميره اول واحده
قشطه ونشوف الاسئله انا كمان اسئل عادى صح بعد اما اميره تدخل |
ايييييييييييييييييييييييي يييييه ده
انتوا لحقتوا؟ اهو ده اللي أنا كنت خايفه منه ده احنا اللي عاملين عصابة البنات الأول ولسه لحد دلوقتي مخترناش رهينه ماااااااااااااااااااااااا ااشي هنشوف مين اللي هيسلخ مين؟ |
قشطا عليك يا أسامة
خلاص يلا نبدأ بأميرة زى ما جولدن قال بس الاول تدخل |
اوك الاغلبيه على اميره
ونشوف بقى |
ايه ده يا جماعه حرام عليكو انا اول واحده هتجربوا فيا دنا بسكوته يا هيما ماشي ياهيما احنا لينا موضوع بردو وهاخد حقي وانا جاهزه لاي اسئله ها ايه هي
|
يااااااااااااااااربي على الحقد مش معقوولين للدرجادي يعني بتقلدو وبتحقدو على العصابه بتاعتنا عموما مهما يكون يعني احنا عصابتنا غيير واحكامنا هتبقى غير وامييره ادخلي بقلب جامد وميهمكيش من حد دي عصاابه اي كلااام ... ولا يهمك احنا ورااكي للخر [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
اوك تمام اوى
اولا لازم نتفق الاسئله هتتجاوب مهما كانت صعوبتها وصراحتها 1) اكتر حد حبتيه فى حياتك كان مين وامتى ويا تري مستمر ولا لا ويا تري عندك استعداد لو بتحبى حد تروح تقوليله وكام ولد جه كلمك وانتى ردك عليهم بيبقى ازاى احكى كل حاجه بالتفصيل ( علشان تضربي بالقلم كويس ) 2) ايه اكتر موقف محرج فى حياتك كلها واكتر موقف كل اما تفتكريه تفرحى 3) لو قلنا حد فى المنتدى من الشباب يكون شريك حياتك هو مين بالاسم ولو مفيش اختاري برضه حد |
ودى القاب للاعصابه (الوحش) (المقاتل) (المرعب) (البلدوزر) (الصاعق) (المصااارع ) |
كل واحد هيختار لقب ولا حد هيطلق علينا الالقاب
ويا يا اميره ادخلى |
| الساعة الآن 01:47 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir