![]() |
طريقة عمل الكابيتشينو
المقادير:_ 2فنجان حليب حار فنجان ماء 2ملعقة نسكافيه سكر حسب الرغبة الطريقة:- توضع النسكافيه+الماء +السكر في الخلاط وتضرب جيداً الى ان تصبح سميكة القوام نضع ملعقتين من الخليط في كوب التقديم ويسكب فوقه الحليب الحار مع رفع اليد لاعلى ستظهر رغوه كثيفه جداً وبالامكان ان نزينها ببرش الشكولا وبالهنا والشفا |
تسلمى على الطريقه
وانا عايز مج |
ميرسي ياقمر مع اني مش بحبه بس تسلم ايدك علي احلي كابتشينوا ف الدنيا
|
مرسى يا دبدوباية على الطريقة وياريت تجبيلى مج مع ادمين تسلمى ياقمر |
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
| الساعة الآن 04:55 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir