منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   رومانسية بطريقة جديدة (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=16025)

دبدوباية 12-20-2009 11:06 AM

رومانسية بطريقة جديدة
 

شوفوا من كتر حبه فيها عمل لها أيه ؟؟؟؟؟

طالب جامعي صيني كان يحب وحده من البنات الي كانت تدرس معاه
في نفس الجامعة وحب يعبرلها عن حبه بطريقة جديدة فقام وزع
على بعض البنات اللي ساكنين فى احد المبانى قطعة كاكاو
وطلب من كل وحده منهم تشغل نور غرفتها الساعة 8 بالليل
ودلوقتى تعالوا نشوف اللى حصل شوفو ايه الى حصل ؟؟؟؟




"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
يلا كفاية عليكوا كده شوفوا الحب بقى على اصوله






[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



الحب ولع فى الغرف يا بت

amira abdo 12-20-2009 11:22 AM

واااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااو ايه ده هي دي الرومانسيه بيعمل اي حاجه عشان يلفت نظرهات بس بجد منظرها تحفه روعه بجد تسلم ايدك يا دبدوبايه

golden man 12-20-2009 11:55 AM

ههههههههههههههههههههههههه هه
الحب ولع فى الغرف يا بت
تسلمى يا دبدوبه

bosbos love 12-21-2009 01:21 AM

جميلة جدا يا دبدوباية
وهو دا قمة الحب
تسلمى يا قمر على الصورة

admin 12-23-2009 05:37 AM

جميلة جدا يا دبدوباية

THE STAR 12-23-2009 05:44 AM

ههههههههههههههههههههههههه هههههههه
حلوه قوي الفكره دي يا دبدوبه
رومانسيه راائعه
من عضوه اروع
شكرا لكي حلوتي

دبدوباية 12-26-2009 04:10 PM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


الساعة الآن 02:32 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir