منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   سلة المحذوفات (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=23)
-   -   قبل وبعد الحجاب (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=16970)

دبدوباية 01-06-2010 01:10 PM

قبل وبعد الحجاب
 
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



لهذا شرع الله الحجاب وجعله فرض على كل مسلمة
لأن الحجاب عفة وطهارة
لأن الحجاب حماية لكى
لأن الحجاب صونا لكى ولعرضك أيتها الفتاة



ح : حمايتى ف حجابى
ج: جمالى يحفظه حجابى
ا:أنا زى الجوهرة بحجابى
ب : بعيدة عن مطامع الناس والسبب حجابى

vindiesel 01-07-2010 02:01 AM

اللهم استر على بنات المسلمين

واكيد بالحجاب بيبقوا اجمل

دبدوباية 01-07-2010 09:00 AM

أكيد ودة اللى انا مقتنعة بيه
يعنى بتغاظ قوى لما تيجى واحدة تقول أنا مش راضية أتحجب عشان أنا شكلى بيبقى وحش ف الحجاب
جربت وطلع شكلى وحشى قوى
يا سلام
طب انتى ف الأول والآخر بترضى ربنا
وبعدين ربنا مش بيأمرنا بحاجة تخلينا وحشن
بالعكس انا بحس ان الحجاب بينور وش البنت ويخلى أحلى كتير من انها تروح لكوافير وتعمل شعرها معرفش ازاى وتعمل تسريحات

نورت الموضوع فينديزل
شكرا لمرورك

Silver 01-07-2010 09:30 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


الساعة الآن 05:23 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir