منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   السوق التجارى (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=53)
-   -   رجااااااااااااااااء مني وفائده لكم مرتين (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=17116)

mahmodsalama 01-09-2010 05:28 AM

رجااااااااااااااااء مني وفائده لكم مرتين
 
بسم الله الرحمن الرحيم
النهارده عايز اخليك تستفادو وانا استفاد
بعد اذنكم
انا هعطيكم ثلاث روابط
لشركات ربحيه
كبيره
ومضمونه 10000000000%100000000

انتم هتسجلوفي شركتين واحد اجباري
وواحده اختياري ولو عايز تخدمني سجل فيهم
وانا هعملك توقيع متحرك يليق بيك
راااااائع بس المصداقيه
فمن يريد
يرد علي الموضوع
وانا تحت امره
كلهم
اولا
الاجباري
شركه يعني حلوه
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

2
اختياري
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
مضمونه مليار في الميه وكمان
واحد قريبي استلم منها فلوس
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

=========================
وعلشان تقدر تسجل في الشركات دي
لازم تسجل
في بنك ايليكتروني
مثل
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
او [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
وعلي فكره
انت ممكن تحول الفلوس اللي انت اخذتها من البنك الايليكتروني
الي بنك في مصر
واللي بيدعم تحويل الي بنك مصري
alertpay






yousef eldeep 01-09-2010 07:01 AM

انا مش فاهم اي حاجة ارجو التوضيح

mahmodsalama 01-09-2010 06:55 PM

ياباشا انت بتشترك في المواقع الربحيه تحت اسمي انا وانت الي بنستفاد
وكمان انا هديك صوره متحركه خاصه بيك ممكن تعملها توقيع

golden man 01-09-2010 07:14 PM

طب قيمة الاشتراك بتبقى اد ايه

mahmodsalama 01-10-2010 09:07 PM

مش بفلوس خاااااااااااااالص


الساعة الآن 06:06 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir