منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   سلة المحذوفات (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=23)
-   -   سؤال لكل شخص في المنتدى اتمنى يجاوب عليه (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=17161)

lost love 01-10-2010 01:39 AM

سؤال لكل شخص في المنتدى اتمنى يجاوب عليه
 
سؤال لكل شخص في المنتدى اتمنى يجاوب عليه

وهو ..

كان فى واحد /هـ قاعد مع اصحابه وسالهمــ ايه

هواصعب شي بالحياة
؟؟؟؟؟؟

الاول قال الموت اصعب شيء

الثانى قال الحب من طرف واحد

والثالت قال انك تنجرح من حبيبك

والرابع قال انك تعيش واحدانى

والخامس قال ان الدنيا تبعدك عن الناس الي بتحبهم

( وايه رايكمانتم ايه هو اصعب اصعب شي في الحياة )



ارجو التفااااااعل





Silver 01-10-2010 05:47 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]




الساعة الآن 03:31 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir