منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   الصـــور ومقاطع الفيديو (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=4)
-   -   شخص رسم نجوم على الحيطة تعالوا نعرف ليه (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=17353)

دبدوباية 01-13-2010 03:48 AM

شخص رسم نجوم على الحيطة تعالوا نعرف ليه
 
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

,,
هذا واحد جا يوم من الايام ورسم هذه النجوم اللي ظاهره ورا التمثال



بس ليه رسمها؟



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]




عايزين تعرفوا؟



طيب فكروا شوية !!!




انزلوا تحت



-






-





-




-




-




-



-





-



-



-



-



-



-




[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


تم الرفع على الماجيك




!!!!!!!!!!!!فنان

admin 01-13-2010 05:36 AM

فنان


بس على ايه


علشان تنور ليه باليل

el.sa7er 01-13-2010 06:07 AM

فعلا فنان والله
تسلم ايده وايدك يا قمر

admin 01-13-2010 06:26 AM

فهمت الصوره


كده الخيل لم يظهر بليل يظهر كانه بيرمى النجوم


ويرفع على الماجيك

دبدوباية 01-13-2010 07:05 AM

بالظبط كدة يا أدمين
أتمنى انها تكون عجبتكم

vindiesel 01-13-2010 07:56 AM

فنان بجد اللى رسم النجوم دى

دبدوباية 01-13-2010 08:53 AM

فعلا
شكرا على مرورك فينديزل


الساعة الآن 09:06 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir