![]() |
شخص رسم نجوم على الحيطة تعالوا نعرف ليه
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ,, هذا واحد جا يوم من الايام ورسم هذه النجوم اللي ظاهره ورا التمثال بس ليه رسمها؟ [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] عايزين تعرفوا؟ طيب فكروا شوية !!! انزلوا تحت - - - - - - - - - - - - - [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] تم الرفع على الماجيك !!!!!!!!!!!!فنان |
فنان
بس على ايه علشان تنور ليه باليل |
فعلا فنان والله تسلم ايده وايدك يا قمر |
فهمت الصوره
كده الخيل لم يظهر بليل يظهر كانه بيرمى النجوم ويرفع على الماجيك |
بالظبط كدة يا أدمين أتمنى انها تكون عجبتكم |
فنان بجد اللى رسم النجوم دى |
فعلا شكرا على مرورك فينديزل |
| الساعة الآن 09:53 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir