منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   هي النكته دي بتضحك فعلاً؟؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=17931)

karmen 01-23-2010 04:01 AM

هي النكته دي بتضحك فعلاً؟؟
 
بجد عندي سؤال ليكوا
كنت قاعده مع شويه من أصحابي من كام يوم وواحد فيهم قال نكته
وكلهم لقيتهم بيضحكوا
وأنا مش فاهمه حاجه
نكته سخيفه جداً ومش بتضحك
قلتلهم إنتوا بتضحكوا على إيه
قالولي إسكتي إنتي أصلا مبتفهميش
ومحدش رضي يفهمني


النكته كانت


((واحد ندل إتخانق مع أمه
جابلها كرتونة لبن وقالها كده ملكيش عندي حاجه))


هو إيه بقى والنبي اللي بيضحك في كده
يمكن أنا مش فاهمه
لو حد فهم يعني إيه معنى النكته دي ياريت يعرفني
أنا قلت مافيش غير أعضاء الماجيك هما اللي هيفهموني كل حاجه

Ebrahim Elgeded 01-23-2010 04:07 AM

يمكن يقصدوا ان من النداله انوا هيرجعلها اللبن اللي رضعوا وهو صغير

karmen 01-23-2010 06:14 AM

آهاااااااااااااااااااا
تصدق يا إبراهيم ممكن فعلا يكون ده المقصود
مجاش في بالي خالص التفسير ده
يا خرااااااااااابي ده أنا ذكيه مووووووووووت
والله ليهم حق ميرضوش يفهموني
هههههههههههههههههه
معرفش مفهمتش التفسير ده خالص
لو حد عنده تفسير تاني يقولنا
منور الماجيك كله يا إبراهيم

admin 01-23-2010 07:21 AM

اعتقد برضه كده


انا تفسير ابراهيم هو الاقرب للصح

beckham 01-23-2010 07:49 PM

اعتقد ان كلام ابراهيم مظبوط
و ابقي ركزي شويه يا كارمن و انت قاعده مع اصحابك
متخليش حد يضحك عليكي كده

لمحه حب 01-23-2010 08:49 PM

حمد لله على سلامتك المهم انك فهمتيها ياقمر

karmen 01-25-2010 07:58 PM

تقريبا كده يا جماعه
ميرسي ليكم كلكم عالتوضيح
ميرسي أسامه وبيكهام ولمحه

golden man 01-25-2010 08:17 PM

ههههههههههههههههههههههههه ههههههه
هى محتاجه فهم يعنى
واحده بواحده يا كارمن بيرجع الى خده

karmen 02-02-2010 11:52 PM

الله عليكم
يعني كلكوا فهمتوها
أنا الحماره الوحيده اللي هنا

lost love 02-26-2010 02:36 PM

ههههههههه
ولاحماره ولاحاجه ياكارمن
تلاقيكى كنتى مشغوله عنهم
واعملى نفسك ماسمعتيهاش كويس
هههههههههههه


الساعة الآن 10:31 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir