منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   يا ترى ايه اللى يكسر قلب اى بنوته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=18504)

ahmed.dodo 01-29-2010 10:51 AM

يا ترى ايه اللى يكسر قلب اى بنوته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 
انا عايزاكو ياجماعه تدونى ارائكوا كده ..
ياترى كده من وجهه نظركو يابنات ايه اكتر حاجه ممكن تكسر البنت؟؟؟؟ياترى قصه حب فشلت ؟؟؟ولا خيانه صديق؟؟؟؟ولا فشل ف مشروع حياتك(الدراسه مثلا)؟؟؟؟ولا انتوا جبابره مفيش حاجه تكسركواااااااااااااااا؟؟؟ ؟؟؟؟؟عايزه ردود جامده مووووووووووووووووووت

golden man 01-29-2010 12:01 PM

محدش هيجاوب
ههههههههههههه

ahmed.dodo 01-29-2010 12:38 PM

لالالالالالالالالالالالال الالالالالالالالالالالالا لالالالالا
الكل هيجاوب

nada minnie 01-29-2010 12:42 PM

معلش يا جولدن حرام نرد عليه

والله يا احمد اللى بيكسر قلب البنت هو اللى بيكسر قلب
اى أنسان
يعنى فشل قصه حب او خيانه صديق او فشل فى مشروع الحياه
كله بيوجع وكله بيتكسر له القلب
وبصراحه صعب احدد انهى حاجه توجع اكتر

تقبل رايى ومرورى

ahmed.dodo 01-29-2010 12:46 PM

مرسي [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] على مرورك الجميل

أشلاء قلب 01-29-2010 03:48 PM

في رايي طبعا
اذا اتكلمنا عن الحياة عامة
كل الحاجات دي تكسر قلب البنات زي ما بتكسر قلب الولاد بردو

بس

متهيالي اكتر حاجة تكسر قلب البنت اويييييييييييييييييييي

اذا اتكلمنا عن الحب يبقى
حاجة من 2
1- انها تحب شخص مش حاسس بيها
2- انها تتحرم من شخص بتحبه وبيحبها

اما اذااتكلمنا عن الصداقة
1- الخيانة
2- ان الصديقة دي تهرب وقت الشدة



lost love 01-29-2010 06:58 PM

عرفت بقى يااحمد ايه اللى بيكسر
قلب البنت من الردود دى

يعنى ان قلب البنت ضعيق اوى بس جاااااااااامد اوى

البنات من السهل انها تبكى ومن الصعب انها تبكى

من السهل انها تنجرح ومن الصعب اى جرح


اكيد مش فهمت حاجه صح؟؟؟
بس لوفهت لازم تقولى فهمت ايه

ahmed.dodo 01-29-2010 08:39 PM

معاكى يا [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] لان البنت مش زى بعضها
وكمان انى البنت ممكن يكون في موقف عادى وتبكى عليه
وموقف صعب ويعدى عادى عليه
واكتر شي بيجرحها هو الحب
ويارب اكون فهمت صح


lost love 01-29-2010 09:19 PM

هو مش صح اوى يعنى بس ممكن اوضحلك شويه وجهه نظرى
اقصدبكلامى

قلب البنت ضعيق اوى يعنى بتنجرح من اقل حاجه
سواء حب اوجرح صديق او فشل فحياتها
بس جاااااااامد اوى فانها مش بتبين ده لحد ابدا

ومن السهل انها تبكى ممكن البنت تبكى على اى حاجه
ومن الصعب انها تبكى وحد شايها مش خوف
بس البنات بطبعها عندها كبرياء شويه

ومتاخدشى دى غلطه لانى قولت كبرياء مش تكبر
اكيد طبعا فى فرق فالمعنى


golden man 01-29-2010 10:07 PM

برافووووووووووووووووووووو وووو
على ردودكم


الساعة الآن 05:30 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir