منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدى الجرافيك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=67)
-   -   درس عمل خليفيه بسيطه (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=18675)

* بنـت الاسـلام * 02-01-2010 08:31 AM

درس عمل خليفيه بسيطه
 
السلام عليكم ورحمة الله
اليوم يا اخواني حابه اعرض عليكم درس اعجبني وحبيت اني انقلكم اياه
اعتذر لأنه مش مني بس غصب عني والله

لكن انا بحثت ليكم عن درس بسيط للي هم مبتدئين
وهو

كيفية عمل خليفه بسيطه وجميله بنفس الوقت

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]




وأنا طبقت الدرس متلي متلكم

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


يلا بدي اشوف تطبيقات الكل دون استثناء
وأذا في حد منكم ما فهم شي بس يقولي
تحيتي لكم

سيدة وملكة القسم

golden man 02-01-2010 08:43 AM

شكرا بنت الاسلام وبالتوفيق

* بنـت الاسـلام * 02-01-2010 08:51 AM

العفو
بس انا مش عايزه بس شكر
انا عاوزه تطبيق

يلا لشوف

gogodone 02-02-2010 10:20 PM

درس جميل استمرى
مش من العيب اننا ننقل العلم للناس
بدام ده هيفيدهم

* بنـت الاسـلام * 02-05-2010 06:54 PM

شكرا لك اخي الكريم
شكرا لمرورك
تحيتي

admin 02-06-2010 08:09 AM

تسلم ايدك


بجد درس بسيط وان شاء الله نحاول التطبيق

mahmodsalama 02-06-2010 08:11 PM

درس رااااااائع وانت اكثر من راااااائعه وشكراااااااااااااا لك

* بنـت الاسـلام * 02-11-2010 08:38 AM

شكرا لمروركم
وانا مصره
اريد التطبيقات
تحيتي

GHOST 04-20-2010 12:23 PM

هذا تطبيقي

وأتمنى يكون الدرس مكتمل

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


الساعة الآن 12:25 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir