منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الفنون الادبيه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=42)
-   -   برا الشبابيك (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=18790)

beckham 02-03-2010 09:02 PM

برا الشبابيك
 
برا الشبابيك غيوم برا الشبابيك مطر

ماني خايف كده خايف وحاسس بالخطر

ده حزن ولا وتر ده قلب ولا حجر ده دمع ولا مطر

مالي خايف خايف خايف وحاسس بالخطر


آخر مره اما سبتك كتمت الشكوه ليه

مش كان احسبتك وعرفت القصه ايه

لكن محسبتكيش وقلتلك لية مافيش

كانك يا حبيبتي امرك مايهمنيش

انا خايف من ده فيا من الشكوه المداريه

بلذات في اليله ديه تحت الغيم والمطر

مالي خايف خايف خايف وحاسس بالخطر

yousef eldeep 02-03-2010 10:35 PM

آخر مره اما سبتك كتمت الشكوه ليه

مش كان احسبتك وعرفت القصه ايه

لكن محسبتكيش وقلتلك لية مافيش

....................

شكرا لك احمد
تقبل مني جزيل الشكر والاحترام
تقبل مني مروري

beckham 02-04-2010 12:41 AM

شكرا لك يوسف علي مرورك

ahmed.dodo 02-05-2010 10:11 PM

يعطيك العافيه[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
تسلم ايديك

beckham 02-06-2010 05:10 AM

ميرسي لك دودو نورت يا حبيبي


الساعة الآن 11:29 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir