منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الفنون الادبيه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=42)
-   -   بحبــك انت وبس (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=19178)

ahmed.dodo 02-19-2010 04:21 AM

بحبــك انت وبس
 
بحبــك

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

بحبك بحبك كلمه بقولها ومش خايفه
وهقولها حتى لو كنت مش شايفه
ان حد غيرى شايف حبى زى مانا شايفه
بحبك انت وبتمنى انى اعيش وياك لما
يطول عمرى بيا وبيك ونعيش طول عمرنا فى جنه
بحبك وانت دنيتى بحبك وانت جنتى
بحبك وكل مافيا بيشتاقلك بيندهلك
تعيش ويايا وتملى عليا وحدتى

بحبك لما يطول ليلى وانا وياك بتفكيرى وكل مافيا
بحبك نفسى افضل اقولها واعيد فيها
بحبك انت وبس من الدنيا وما فيها
بحبك وانت ليلى وقمرى
بحبك وانت شاغل امرى
بحبك وانت كل منايا
ونفسى تعيش كل عمرى معايا
مش عايزه من الدنيا الا انت
ومش عايزه غير حبك ليا
مش عايزه غير قلبك غير طيبتك غير حبك وخوفك عليا

عايزاك تحس بيا وتعرف قد ايه انا بحبك
عايزاك تقدر حبى وتعرف انى ملكك
انا بوهبلك عمرى بكل مافيه بالثانيه
حبى للناس دنيا وحبى ليك دنيا تانيه
بحبك انت وبس بحبك بكل الهمس
بحبك ومش هقولك غير انى ليك انت وبس

بحبك


amira abdo 02-23-2010 09:48 AM

الله الله الله راااااااااااااااااااااااا ئعه
تسلم ايدك يا احمد بجد

lost love 02-25-2010 04:26 PM

جميله جدا ياحمد تسلم ايدك


الساعة الآن 04:12 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir