منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   نكت محششين جاااااااااااامده (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=19322)

أمير الظلام 02-23-2010 02:46 AM

نكت محششين جاااااااااااامده
 
اثنين محششين

واحد يقول للثاني

اشرايك نصير حنا الاثنين فنانيين

قاله كيف؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

قال بسيطه

انت فنان تشكيلي

وانا فنان أشكيلك.

Jjj



سألو هيفاء وهبي اذا جاك بابا نويل شو تطلبي منه؟

ردت عليهم "متله متل غيره 3000 دولار"

jjj



محشش قاعديين يحققون معه...الضابط يسائله :وين ساكن ؟

قال مع اخوي !

قال الضابط طيب واخوك وين ساكن ؟

قال ساكن معاي !

الضابط عصب وقاله انت واخوك وين ساكنيين ؟؟

قال ساكنين مع بعض



jjj



نكته مصرية..جنان

:

واحد عنده مزرعة فراخ.. دخل المزرعة لقي كل فرخة بايضة بيضة واحدة بس.. مسك >فرخة من رجليها ونتف ريشها وقطعها.. وقال للفراخ اللي مش هتجيب بكرة خمس بيضات هقطعها زي الفرخة دي.. تاني يوم لقي كل الفراخ بايضة خمس بيضات ماعدا فرخة >بايضة تلات بيضات بس.. فقاللها ايه ده؟؟

قالت له استر عليا انا ديييييييييييك



لمحه حب 02-23-2010 05:23 AM

محشش قاعديين يحققون معه...الضابط يسائله :وين ساكن ؟

قال مع اخوي !

قال الضابط طيب واخوك وين ساكن ؟

قال ساكن معاي !

الضابط عصب وقاله انت واخوك وين ساكنيين ؟؟

قال ساكنين مع بعض


تسلم يعطيك العافيه

الفهد العربى 02-23-2010 08:12 AM

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههه
استر عليا انا ديك

amira abdo 02-23-2010 09:14 AM

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه هههههههههه
جامدين جدااااااااااااااااااااااا اااااااااا
تسلم ايدك ياامير الظلام

admin 02-23-2010 09:20 AM

واحد عنده مزرعة فراخ.. دخل المزرعة لقي كل فرخة بايضة بيضة واحدة بس.. مسك >فرخة من رجليها ونتف ريشها وقطعها.. وقال للفراخ اللي مش هتجيب بكرة خمس بيضات هقطعها زي الفرخة دي.. تاني يوم لقي كل الفراخ بايضة خمس بيضات ماعدا فرخة >بايضة تلات بيضات بس.. فقاللها ايه ده؟؟

قالت له استر عليا انا ديييييييييييك

أمير الظلام 02-23-2010 11:21 PM

العفوووو ولوووو بس انا عايز الاعضاء يتفاعلوا ..... وشكرا

الفرعون العاشق 02-24-2010 01:01 AM

هههههههههههههههههه
انت جامد

أمير الظلام 02-24-2010 04:22 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الفرعون العاشق (المشاركة 130369)
هههههههههههههههههه
انت جامد


الله يخليك والحمد لله انها عجبتكم..... وشكرا.

lost love 02-26-2010 01:18 PM

ههههههههههه
تسلم امير الظلام


الساعة الآن 04:08 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir