منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الفنون الادبيه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=42)
-   -   يا ابو الطاقية (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=19462)

beckham 02-26-2010 12:49 PM

يا ابو الطاقية
 
يابو الطاقية أنا قلبي معاك

تعتب عليا وبترجاك

يابو الطاقية أنا قلبي معاك

تعتب عليا وبترجاك

ومن شباك لتانى شباك

أركض وراك أركض وراك يا أبو الطاقية

يابو الطاقية أنا قلبي معاك

تعتب عليا وبترجاك

ومن شباك لتانى شباك

أركض وراك أركض وراك يا أبو الطاقية

مال الهوا وشاجينا والحب مايل علينا

مال الهوا وشاجينا والحب مايل علينا

لويا حبيبي وأنت حبيبي

لويا حبيبي وأنت حبيبي

تاخدنى معااااك

يابو الطاقية أنا قلبي معاك

تعتب عليا وبترجاك

ومن شباك لتانى شباك

أركض وراك أركض وراك يا أبو الطاقية

دي عيونك اللي غيروني

ياخوفي بكرة يفوتني

دي عيونك اللي غيروني

ياخوفي بكرة يفوتني

والحب يمشى والعمر يمشى

والحب يمشى والعمر يمشى

وأنا بمشي معااااه

يابو الطاقية أنا قلبي معاك

تعتب عليا وبترجاك

ومن شباك لتانى شباك

أركض وراك أركض وراك يا أبو الطاقية


الساعة الآن 01:47 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir