منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الفنون الادبيه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=42)
-   -   ويلي (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=19467)

beckham 02-26-2010 01:06 PM

ويلي
 
انا انا انا

ويلى ويلى من الايام يا شوق

مقدرش انام فى ليلوا ويرضى مين يا شوق


أنا من بعد القسية مشتاق نظرة حنية

ولا مكتوب عليا اعشق وادوب

ده عيونى بيبصولك

وبعدت مراسى لطولك

وانتى مين يطولك ده انتى اللى عاليه فوق


ويلى ويلى ويلى من الايام يا شوق

مقدرش انام فى ليلوا ويرضى مين يا شوق



الساعة الآن 01:33 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir