منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   الحبيب الصعيدى لما بيحب بيقول إيه (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=19592)

manolly 03-04-2010 06:36 AM

الحبيب الصعيدى لما بيحب بيقول إيه
 
الحبيب الصعيدى لما بيحب بيقول إيه




وبحبك كيف ما خابرش






وعلى فراجك ما جادرش






من كتر الشوج خسيت






وأنى كنت تخين إبكرش






والحب يابوى بهدلنى






مرمطنى جوه وخرشمنى






وغرامك بيغرمنى






وماعدش معايا ولا جرش






شومة حبك بطحتنى






وجاموسة الشوج نطحتنى






والهوى جحشته رفستنى






ولجينى يا بوى ماصابرش






دورت عليك ياحبيبى






ع الفيس والجوجل سيرش






حبك غلبنى يا أبوووووووووووو...وووووى






وعلى فراجك ماجادرش

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

admin 03-04-2010 06:49 AM

ههههههههههههه

جامده والله

bosbos love 03-04-2010 07:45 AM

هههههههههههههههههههههه
جميلة تسلم ايدك

manolly 03-04-2010 10:18 AM

ميرسي ليكم اسامة وبسبس عالمرور

karmen 03-13-2010 05:59 AM

شومة حبك بطحتنى
وجاموسة الشوج نطحتنى
والهوى جحشته رفستنى
ولجينى يا بوى ماصابرش
دورت عليك ياحبيبى
ع الفيس والجوجل سيرش
حبك غلبنى يا أبوووووووووووو...وووووى
وعلى فراجك ماجادرش


يخرب بيت الفقر
ايه كل الجرش ده
هههههههههههههههههههههه
جميله يا ميمو

manolly 03-13-2010 06:14 AM

حبيب بقى مبيحب في خطيبته
ههههههههههههههههههههههههه ههه
كل واحد على طريقته


الساعة الآن 11:17 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir