![]() |
الحبيب الصعيدى لما بيحب بيقول إيه
الحبيب الصعيدى لما بيحب بيقول إيه
وبحبك كيف ما خابرش وعلى فراجك ما جادرش من كتر الشوج خسيت وأنى كنت تخين إبكرش والحب يابوى بهدلنى مرمطنى جوه وخرشمنى وغرامك بيغرمنى وماعدش معايا ولا جرش شومة حبك بطحتنى وجاموسة الشوج نطحتنى والهوى جحشته رفستنى ولجينى يا بوى ماصابرش دورت عليك ياحبيبى ع الفيس والجوجل سيرش حبك غلبنى يا أبوووووووووووو...وووووى وعلى فراجك ماجادرش [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
ههههههههههههه
جامده والله |
هههههههههههههههههههههه جميلة تسلم ايدك |
ميرسي ليكم اسامة وبسبس عالمرور
|
شومة حبك بطحتنى
وجاموسة الشوج نطحتنى والهوى جحشته رفستنى ولجينى يا بوى ماصابرش دورت عليك ياحبيبى ع الفيس والجوجل سيرش حبك غلبنى يا أبوووووووووووو...وووووى وعلى فراجك ماجادرش يخرب بيت الفقر ايه كل الجرش ده هههههههههههههههههههههه جميله يا ميمو |
حبيب بقى مبيحب في خطيبته
ههههههههههههههههههههههههه ههه كل واحد على طريقته |
| الساعة الآن 11:17 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir