![]() |
قصيدة رومانسية من مدمن كمبيوتر"هتهنج من الضحك؟"
ســــلام علــيكم ــــ ؛؛؛؛ [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
كـــيفكـم يا ماجيكاوية ،،//،، إن شاء الله بخيرر ر ر [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] النهاردة قابلتني قصيدة بس ايه ،، تحــــــفة ـ ـ ـ ـ [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] من مدمن كمبيوتر لحبيبتة هع [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] مش عارفة مين كاتبها بصراحة ،، [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] اقروها وقولولى رأيكم [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] يا مسطب حبك في قلبي ومكنسل منه الاهات بعدك خلاني اهنج واحرق كل الرامات كارت عيني ولع وكمان الساوندات من كتر ما اتحركت انصبت بالبادات فضلت ادور عليك نصحوني بالشات اتخيلت بيك ياخسارة طلعت فيروسات من بعدك عقلي خلاص اتعمله فورمات وعلشان اشوفك تاني لازم ابقي فات لا نافع في ويندوز ولا حتي ريد هات من كتر الم فراقك باسقط ملفات عملت سكان لقلبي مالاقيتش بارتيشنات حتي التقسيمة ضاعت ياخسارة اللي فات مش حلوة بردهـ هههههههههههههههههههه[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] يلا أشوفكم على خير في موضوع جديد ،، ومتنسوش التقييم ههههههههههه [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
هههههههههههههههههههه
|
ههههههههههههه
ايه حوار الميكووسوفت ده تسلم ايدك مانوللى |
ميرسي ليكم عالمرور
العاشق و تهامى نورتونى |
ههههههههههههههههههههههه روعه مانولي بجد تسلمي حبيبتي |
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
|
ههههههههههههههههههههه بجد تسلمي ايدك تقبلي مني مروري |
| الساعة الآن 04:47 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir