منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   شوفوا ادارة المنتديات بتكون ازاى (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=22117)

MAGIC7 08-10-2010 01:47 AM

شوفوا ادارة المنتديات بتكون ازاى
 
شوفو الاداره ازاي ترحب بالاعضاء مش زي المنتدى بتاعنا ..


7
7
7
7
7
7
7
7
7
8
8
8
8

أول ما يطل العضو بالمنتدى
أهلا وسهلا فيك....نتمنى أن تجد ما يسرك

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

بعد أسبوع من التسجيل
انتبه لردودك...ومتخليناش نتخنق منك ... انت لسه جديد ومتعرفش حد هنا

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

بعد شــــهــر:
الظاهر انك مش بتفهم بالاشاره ...عموما هنعتمد معاك لغة أقوى ...يمكن يفتح مخك

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

بعد سنـــــــة:

حذرناك اكتر من مرة...ومفيش فايده فيك ...عموما هنظبطك ونروق عليك وبعدها نرميك برة المنتدى

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

هههههههههه
طبعا بعد احترامى للادارة
الموضوع هذارمحدش يزعل منى

admin 08-10-2010 08:07 AM

تفتكر ممكن نعمل فيك ايه بعد الموضع دة

MAGIC7 08-10-2010 09:29 AM

انا كتبت الموضوع هذارمحدش يزعل منى
وفى الأول
شوفو الاداره ازاي ترحب بالاعضاء مش زي المنتدى بتاعنا ..


الساعة الآن 01:33 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir