![]() |
شوفوا ادارة المنتديات بتكون ازاى
شوفو الاداره ازاي ترحب بالاعضاء مش زي المنتدى بتاعنا .. 7 7 7 7 7 7 7 7 7 8 8 8 8 أول ما يطل العضو بالمنتدى أهلا وسهلا فيك....نتمنى أن تجد ما يسرك [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] بعد أسبوع من التسجيل انتبه لردودك...ومتخليناش نتخنق منك ... انت لسه جديد ومتعرفش حد هنا [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] بعد شــــهــر: الظاهر انك مش بتفهم بالاشاره ...عموما هنعتمد معاك لغة أقوى ...يمكن يفتح مخك [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] بعد سنـــــــة: حذرناك اكتر من مرة...ومفيش فايده فيك ...عموما هنظبطك ونروق عليك وبعدها نرميك برة المنتدى [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] هههههههههه طبعا بعد احترامى للادارة الموضوع هذارمحدش يزعل منى |
تفتكر ممكن نعمل فيك ايه بعد الموضع دة
|
انا كتبت الموضوع هذارمحدش يزعل منى
وفى الأول شوفو الاداره ازاي ترحب بالاعضاء مش زي المنتدى بتاعنا .. |
| الساعة الآن 03:28 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir