منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي العاب اونلاين (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=14)
-   -   سيرفر شادو كو سيرفر حلو و جامد اوى جرب ومش هتخسر هتكسب صديق (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=26181)

angelo 09-10-2011 09:38 PM

سيرفر شادو كو سيرفر حلو و جامد اوى جرب ومش هتخسر هتكسب صديق
 
السلام عليكم ورحمة الله وربركاتة جايبلكم سيرفر جديد وجامد اوى اسمو شادو كو (Shadow Co)

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
بصراحة السيرفر جامد اوى ومش لاقيلو وصف مش هطول عليكو ونيجى للميزات :

1-No Lag . No Bug . better connection . u can donate egyptian pounds

2-level 195 monsters

3-800 Cps Drop from the monster.

4-Last level 200 . with donate level 255

5-last reborn 4 . with donate 5th reborn & 6th Reborn

6-last + ..+15 for the gears (club&armor$ring)


7-Last + for items +15&+16 (Garment&Gold Prize)

8-Heaven Fan & Tower lvl 130

9-it's Easy To level Up And To Get cps

10-New Garments & New Maps & new items .

11-Frozen gotto there 1100 cps drop

12-Free Gears Suprer level 40 +6 For All Characters

13-trojan & worrior & Watertao & fireTao & ninja working 100% & Monk Soon & steed Soon

14-New Vote System U can get from it Alot of cps (cps keteer ) and u can get vip lvl 6 .
15-pk war & top spouse war &rabbits Tournament& arena cps

ولسه مميزات كتيير لا تعد....

ودة الا كونت بتاعى *

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
ودة اكونت الجى ام *

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


نيجى للصفحة بتاعت السيفر *

1- الصفحة الرئيسية [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

2-صفحة التسجيل
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

3-صفحة التحميل
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] حمل السلينت بس وهتشتغل يا كينج

4-صفحة الشات [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] وهتلاقنى فيها كتير مستنيك يا كينج


انا كدة خلصت يا رب شرحى يكون سهل ومبسط ومستنيك فى اى وقت . وعلى فكرة الجى ام مصرى وومنكن تدفعلوا جنيهات مصرية وكدة


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


السلام عليكم . مستنيكم ^_^

angelo 09-10-2011 09:39 PM

اى استفسار اى سؤال اى حاجة انا موجود وهرد على الردود انا مستنيكم .....واللى هيجيلى من المنتدى هديلوا هدايااا وهسااعدوا مستنيكم

mjnon1fik 02-05-2012 08:38 AM

مشكوووووووووووور

mjnon1fik 02-05-2012 08:39 AM

مشكوووووووووووووووووووور

mjnon1fik 02-05-2012 08:40 AM

مشكوووووووووووووووووووووو وووووووووووووووور

mjnon1fik 02-05-2012 08:40 AM

مشكوووووووووووووووووووووو ور

mjnon1fik 02-05-2012 08:41 AM

مشكوووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووووووووو ووووووووور


الساعة الآن 01:46 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir