منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   صدى الملاعب العربيه والعالميه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=20)
-   -   ممكن تقيمنى........؟؟!!!!!! (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=3915)

هيمة فرج 07-30-2008 03:05 AM

ممكن تقيمنى........؟؟!!!!!!
 
لو ممكن تقيم مواضيعى بكلمة بسيطة تسعدنى

sha3lan 07-30-2008 04:18 AM

اكيد يا كابتن هيما اااااااااا

يا فنااااااااااااااااااااااا ااااااااااان

night_fox 07-30-2008 09:37 AM

اة يا عم هيما
انت مش محتاج تقييم
انت فنااااااااااااااان

بلابل 07-30-2008 09:42 AM

بجد انا مش عارف فى اية

بس انا اقدر اقولك انك فنان كبير ومش محتاج تقييم لانك انت نفسك وسام كبير

ولا يوجد كلام يعبر عن تقييمك يا هيمة باشا لاننا مهما قولنا لن نعطيك حقق فى التقييم

هيمة فرج 07-30-2008 06:40 PM

مشكورين عللى المرور الطيب منكم

mody eljoker 07-30-2008 10:10 PM

انت يا ابن خالتى مش محتاج حاجة كفاية ان المدير وثق فيك واصبحت مشرف منتدى الزمالك...

هيمة فرج 07-31-2008 05:43 AM

شكرا يا مودى على الكلام الجميل دا

admin 07-31-2008 08:55 AM

ياباشا

المدير يفخر بوجود شخص مثل ابراهيم

اولا اخلاق وكلام بجد مش مجمالمه

وبعدين راجل رياضى يعنى فاهم كوره

وكمان والاهم زمكاوى اصيل

يبق اقل تقدير له الاشراف

وفى انتظر مودي

هيمة فرج 07-31-2008 09:47 AM

شكرا ليك على الكلام الجميل منك وانتو تستاهلو كل خير

Silver 08-03-2008 03:33 AM

هيمة فرج ... مشرف منتدى الزمالك

مش هاقولك انك قايم بمجهود جبار

ومش هاقولك انك متابع اخر الاخبار

بس أشك أنك ظنيت لقلة الردود على مواضيعك

يبقى مفيش حد عجباه مواضيعك ...

بدليل شوف نسبة مشاهدات مواضيعك

وكمان أحب ألفت نظرك إلى بعض الملحوظات :-

مشرفين الرياضة بصورة عامة ،،،

لا ينتظروا أن يرد أحد على موضعاتهم

لأن كل من يريد أن يتابع أخبار الرياضة من على النت

يخش ويشوف الخبر ... ومش لازم يرد على الموضوع

ومتنساش أن المنتدى مفتوح للزوار " يشوفوا المواضيع "


وممكن برضه لاحظ حاجة ،،،

لو واحد رد عليك وهو متابع كروى

أحسن من واحد يخش يرد عليك ويقولك " شكراً "

ولا هو قرأ الموضوع ، ولا عارف هو بيقول إيه


ولاحظ أن مواضيعك فى قسم الزمالك بالأخص

هتعتبر فيما بعد ارشيف لاخبار الزمالك

وخللى شعارك " أعطى بلا حدود ولا تنتظر الأخذ "

يعنى أنت متابع للأخبار أول بأول

والإدارة لم تشكك فى متابعتك المتميزة للقسم


ولا تنسى أن اخبار الرياضة بتاعت يومها

بمعنى لو قولنا لاعب انتقل من نادى الى نادى اخر

يبقى كام يوم والخبر ملوش لزمة

بخلاف مثلاً ... المواضيع العامة والبرامج والصور ... الخ

ولكن الهذف الاسمى منك فى خدمة المنتدى

والذى تقدره الادارة وشاكرة لك على هذا

لاحظ أن مواضيعك بترفع ترتيب المنتدى

وكمان فيه ناس بتسجل فى المنتدى

وبتكون جت لنا عن طريق إستخدام محركات البحث

ولا تنسى أنك أحد مؤسسى المنتدى

والله المستعان



الساعة الآن 02:50 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir