منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي البرامج العامه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=9)
-   -   مشغل الميديا الرائع والمجانى MPlayer for Windows 2014-05-16 (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=45638)

karimoux 06-01-2014 12:01 PM

مشغل الميديا الرائع والمجانى MPlayer for Windows 2014-05-16
 
MPlayer for Windows 2014-05-16 Build 125

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

The software market that covers media players grows by the day and while new additions are appreciated, the old alternatives will never run out of fans. Such an application is MPlayer, a media player that makes an impression through its impressive functionality, simplicity and ease of use.MPlayer comes with support for over 192 video and 85 audio codecs, which is outstanding by all standards. The fact that it can play some of the most popular formats (AVI, MPEG/VOB, ASF/WMA/WMV, RM, QT/MOV/MP4, Ogg/OGM, MKV, VIVO, FLI, NuppelVideo, yuv4mpeg, FILM and RoQ), you can also use it to watch VCD, DVD, SVCD, Blu?ray, 3ivx, DivX 3/4/5, WMV and even H.264 movies, too.

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

Direct Link
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


الساعة الآن 04:26 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir