منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   إعــلانات المــواد الغــذائية (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=96)
-   -   ماكينة تعبئة وتغليف #اكياس #الشامبو #والكاتشب والمايونيز و#الكريمات #والجل (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=477484)

خلود خالد 05-09-2021 05:45 AM

ماكينة تعبئة وتغليف #اكياس #الشامبو #والكاتشب والمايونيز و#الكريمات #والجل
 
فكرت تفتح #مشروع جديد ومش عارف تبدا ازاى احنا هنقولك تبدا ازاى بفكرة لمشرع مربح وبافضل سعر اقتنى #ماكينة تعبئة وتغليف #اكياس #الشامبو #والكاتشب والمايونيز و#الكريمات #والجل #والسوائل #اللزجة فى #الاكياس #الصغيرة تقدر تعبى اكتر من منتج بماكينة واحدة فقط من # ماسترتك رائدة صناعة ماكينات التعبئة والتغليف فى مصر وليبيا وقريبا الشرق الاوسط الماكينة مكونات اوروبيه جودة عالمية صنعت بايدى مصريه باحدث موديلات #2021
الماكينة مصنعة طبقاللمواصفات العالمية
جميع الاجزاء الملامسة للمنتج مصنعه من الاستنليس 316 .
جميع مكونات الماكينة صناعة ايطالى.
فوتوسيل الماكينة إيطالي .
كونتاكتورات ماركه شنايدر.
ريلهات ماركه شنايدر.
فيديو الماكينة
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
تفاصيل اكتر يمكنكم الاتصال على للتواصل :
Mob. :- 01005492942
وصفحتنا على الفيس بوك
:[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

المدير العام/ م . محمد عبد العليم
مدير تسويق/ خــــــــــــلود خالد


الساعة الآن 07:43 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir