![]() |
اقترااااح
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] اقترااااح[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ازيكم شباب .............عايزين نتعرف على بعضينا انا أقتراحى ينص على : انشاء منتدى للتعارف فى اول الاقسام مع الاقسام العامه ورجااء من الاعضاء اذا تم بحمد الله انشاء هذا المنتدى بالتقدم والتشريف فى المنتدى بالاسم والسن والبلد ....... بكده نعرف بعض اكثر ..... واما انا اجى ارد عيك ابقا عارف انا برد على مين... والعكس ايه رأى الاعضاء والمشرفين والمديرووون وشكرا .......................... |
فكره جميله ... الفكره فى حيذ التنفيذ |
ان شاء الله هتتنفذ.
|
مشكور اخى محمود
وان شاء الله سوف يتم ذلك بس كان يجب ان تقوم بتعريف نفسك ولا ايه |
مشكووووووووور يا جميل ..
وان شاء الله هعرف نفسي ’’ |
| الساعة الآن 02:30 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir