منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   ازاى نقدر نشارك بالردود (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=5019)

radwan 09-15-2008 05:42 AM

ازاى نقدر نشارك بالردود
 
ازاى تقدر ترد على موضوع؟

<اشكرك يا توتى على الموضوع الجامد ده واتمنى اشوف مواضيع جامدة تانى>

هو ده الرد عند معظم الاعضاء
متاخد copy-past
ومفيش جديد

ايه رأيكوا
ممكن نرد بشكل تانى؟

انا نفسى حاولت اخلى ردودى خفيفة
يعنى ساعات بحاول اهزر شوية فى الرد
يمكن بعض الاعضاء بياخد الهزار ده على انه تريقة عليه مثلا
بس بجد عمرى مقصدت حاجة زى كده خالص

انا بحترم كل عضو هنا فى المنتدى


وطبعا فى اعضاء بعتتلى رسايل تهديد بالاغتيال
اقصد..........

اظن الكلام ده يكون بيننا
مش على العام
المهم انا كنت عايز اعرف اراء الاعضاء


ازاى اقدر ارد على موضوع من غير ما يحصل تكرار للردود او انها تكون ممله
مستنى ردودكوا

radwan 09-15-2008 05:43 AM

آه
نسيت اطلب من الادارة التثبيت
ده بعد اذنكوا طبعا

radwan 09-15-2008 05:54 AM

ممكن اطلب من الادارة وضع الموضوع على المنتدى العام حتى يتم التفاعل من قبل الاعضاء
ولو لبضعة ساعات

night_fox 09-15-2008 11:10 AM

ممكن اتدخل؟
لو ممكن انا هقولك رايي
اساسا انت فاهم يعنى ايه رد؟؟؟
الموضوع من اساسه يعنى ايه منتدى؟؟؟
منتدى يعنى مكان نتجمع فيه
ونعرض مواضيع
المواضيع دى عبارة عن مشاكل بتقابلنا
او حاجات موجوده فى المجتمع وبناخد اراء الناس
علشان نشوف احنا ممكن نعمل ايه علشان نواجه الحاجة دى
ومن ناحيه تانيه
نتعرف على اصدقاء
ونعمل علاقات صداقة
اما بقى حكاية رد دى
انت المفروض بتشوف الموضوع
وتقراه
وتقول رايك
ولو عندك حل تشارك بيه
اكيد بتشوف فى المنتدى ردود بتبقى فيها كلمة واحدة
مشكوووووووووووووووووووووو وووووور
اكيد
ده بيبقى واحد مثلا معندوش راى
او ممكن يكون مش واثق فنفسه
فبيقول مشكور وخلاص
بس فيه قاعدة بتقول
من قال لا اعرف فقد افتى
يا ريت اكون قدرت اوصلك كلامى
واكيد مش انا لوحدى اللى صح
او ممكن اكون مش صح خالص
لو حد شاف كده
يارييييت يوجهنى
شكرا واسف لو كنت طولت عليك
تحياتى للجميع

radwan 09-15-2008 01:32 PM

مشكوووووووووووووووووووووو وور
طبعا مش هقلها
انا معتز جدا انك شاركتنى موضوعى
بس تتخيل انه مش ممكن نعمل ضوابط للردود على سبيل المثال؟
مش واصله برده ليه
هل انت من بتوع مشكور ولا ليك رأى تانى
اكيد ليك راى هتقولهولى

Silver 09-15-2008 01:56 PM

أتابع من على الدكة ،،،

ولى تعليقى فى آخر الموضوع

الماجيك 09-28-2008 01:27 AM

أهم حاجة الهزار يكون مقبول

ومش كل حاجة هزار

يا ابو الهزار ال.....

eltohamy 09-28-2008 02:22 AM

فعلا هو ده الكلام

بس ساعات كلام شكرا بتنفع وبتشجع الواحد

بس لو فى تعليق فى صيغه الموضوع بيشجع اكثر واكثر

تحياتى

radwan 09-29-2008 02:55 AM

يعنى انتوا شايفين ان العضو ممكن يرد بهزار او يخلى رده خفيف بحيث انه ميجرحش
صاحب الموضوع؟
ولا انه يقول مشكووووووور وخلص الموضوع

انا نفسى محتار
محتار مش مختار

الفرعون المدمر 10-05-2008 05:00 AM

هل من حقي أرد بأضافة أساس
تبليغ عن شعور
الرد معناه انك تقول رأيك في الموضوع
دون تجريح صاحب الموضوع


الساعة الآن 08:45 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir