![]() |
اختبر ذكاءك للأذكياء فقط (2)
انا خدت اسم الموضوع السابق وده بعد اذن صاحبه لاستمرار اللعبه لان الحمد لله بعد ما خرجت من الغرفه الأولى أنا بدعوكوا للي يعرف يخرج من الأولى يجي معايا في الغرفه التانيه مستنيكوا الى لقاء اه عارفين هتلاقوني فين هتلاقوني هنا [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
نشوف ونجرب
ونتوكل على الله |
|
|
اعوذ بالله
ايه ده |
أنا خلصتها ،،،،،،،،،
مين يحصلنى ويخلصها |
1 مرفق
أنا الحمد لله حصلتك وخلصتها وده الاثبات [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
ايه يا جماعه محدش عاوز يجرب حظه ولا ايه لا لا لا انتوا عاوزين ان الناس تقول مفيش أزكياء في الماجيك ولا ايه عالعموم جربوا وأنا معاكوا |
|
شكراً
جزاك الله كل خير |
| الساعة الآن 02:33 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir