منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الشكاوى والاقتراحات (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=22)
-   -   انا عايز اكون مشرف على قسم الاغانى العربية او قسم برامج الموبيلات (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=511)

kokoahmed 02-29-2008 01:05 AM

انا عايز اكون مشرف على قسم الاغانى العربية او قسم برامج الموبيلات
 
الاسم : احمد ممدوح حلمى

admin 02-29-2008 01:20 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kokoahmed (المشاركة 942)
الاسم : احمد ممدوح حلمى



اهلا بيك اخى احمد فى المنتدي

وان شاء الله لك ما طلبت

ولكن
ليس لدينا منتدي للاغانى

فبذلك ستكزن مشرف على برامج الموبيلات

ولكن قوم بموضوع المواضيع الخاص بالقسم

وتنسيقها

وان شائ الله اليوم تسير شرف عليه

تحيات الاداره

kokoahmed 03-03-2008 04:48 AM

شكرا على ثقتكم فيا وان شاء الله ابذل كل جهدى فى رفع المنتدى اللى درجات اعلى بفضل مجهوداتكم

EL_MJEK 03-08-2008 04:09 AM

انت تشرف يا باشا قسم الجوال ان شاء الله

وسوف يتم تعينك منشرف عام علية علية


الساعة الآن 06:07 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir