منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   إعـلانات بيـع وشــراء متفـرقة (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=113)
-   -   جهاز التحكم في الاسانسير (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=68044)

شريف ابراهيم 08-14-2016 08:25 PM

جهاز التحكم في الاسانسير
 
دلوقتى تقدر تتحكم فى اسانسير عمارتك و تمنع اي حد غير مرغوب قيه من دخول العماره و استخدام الاسانسير
مع جهاز الاكسس كونترول
الجهاز يعمل بالميداليات او الكروت او الارقام
و كمان هديه مع كل جهاز 10 كروت
لا تتردد بالاتصال بنا
Mobile / 01000127629 - 01143100053 – 01020002971
WhatsApp / 01007773521


شركة كينج الهندسيه للانظمة الامنية المتكاملة

العنوان :10 الشطر العاشر بجوار كارفور المعادي القاهرة

Email: [email protected]
Website: [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

YouTube:[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

Facebook: [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]











أبو سهم 08-14-2016 08:26 PM

شكراً جزيلاً موضوع مميز نتمنى منك المزيد عزيزي شريف ابراهيم...

ننتظر جديدكم


الساعة الآن 01:43 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir