منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   إعـلانات بيـع وشــراء متفـرقة (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=113)
-   -   عرض جهاز الأكسس كنترول للتحكم في الاسانسير يبدا من 600 جنيه والتركيب مجانا وضمان عام كامل (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=68592)

شريف ابراهيم 08-30-2016 06:49 PM

عرض جهاز الأكسس كنترول للتحكم في الاسانسير يبدا من 600 جنيه والتركيب مجانا وضمان عام كامل
 
دلوقتى تقدر تتحكم فى اسانسير عمارتك وتمنع اي حد غير مرغوب فيه من دخول العماره واستخدام الاسانسير
مع جهاز الاكسس كنترول
الجهاز يعمل بالميداليات اوالكروت او الارقام
وكمان هديه مع كل جهاز 10كروت
لا تتردد بالاتصال بنا
Mobile / 01000127629 - 01143100053 – 01020002971
WhatsApp / 01007773521
شركة كينج الهندسيه للانظمة الامنية المتكاملة
العنوان :10 الشطر العاشر بجوار كارفور المعادي القاهرة
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
Email:[email protected]
Website: [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
YouTube:[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
Facebook:[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

أبو سهم 08-30-2016 06:50 PM

شكراً جزيلاً موضوع مميز نتمنى منك المزيد عزيزي شريف ابراهيم...

ننتظر جديدكم


الساعة الآن 10:13 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir