منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   إعـلانات بيـع وشــراء متفـرقة (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=91)
-   -   خليك مطمن على عربيتك (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=81311)

lmandoo 09-09-2017 02:38 PM

خليك مطمن على عربيتك
 
لو قلقان على عربيتك وهي مع اي حد او خايف من السرقة لا قدر الله و عايز تتابعها و تشوفها ماشيه قدامك مباشر من الموبايل او من ع النت بالوقت و السرعه و كمان تتحكم فيها
الحل واحد وهو تركيب جهاز تتبع السيارات و جرب !!

يمكنك جهاز التتبع من سماع كل ما يحدث داخل السيارة بدون شعور من بداخلها .. كما انه مخفي تماما لا يمكن لأحد معرفة مكانه سوى صاحب السيارة و مميزات اخرى كثيرة ستراها بنفسك ..
سعر الجهاز 1550 ج + 150 ج تركيب .. ضمان سنة وتوصيل مجاني لكل القاهرة و الجيزة .
للاستفسار موبايل / واتس اب
01203437054
01001444738
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

أبو سهم 09-09-2017 02:39 PM

شكراً جزيلاً موضوع مميز نتمنى منك المزيد عزيزي lmandoo...

ننتظر جديدكم


الساعة الآن 05:58 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir