منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي شروحات البرامج (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=10)
-   -   تغير شكل المجلد بدون برامج الى اشكال جميله (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=8226)

admin 11-30-2008 04:20 AM

تغير شكل المجلد بدون برامج الى اشكال جميله
 
تغير شكل المجلد بدون برامج

نضغط كليك يمن على المجلد المراد تغير شكله او وضع ايقوانه له

تظهر قائمه نختار اخر خيار وهو Properties
ونضغط عليه

كما بالصوره
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


نظهر قائمه الخصائص لهذا المجلد
نختار من التوبويب
Customiz
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

بعد ذلك تظهر الخيارت الخاص بذلك
اضغط على Change Icon
لتغير الايقوانه
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
بعد ذلك تظهر القائمه الخاص بالايقوانات نختار ما نريد
او نضغط على كلمه Browse
ونختار الايقونه من الجهاز الخاص بك
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

ليصبح هذا هو شكل الملف او الايقوانه الخاص بالملف بدون اى برامج

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


تحياتى

Silver 11-30-2008 10:10 AM

تسلم ايديك يا ادمن

THE KING 02-25-2009 10:00 PM

طريقه حلوه .. بس انا عاوز اعرف ازاى اقدر احط صوره تانيه ..؟

golden man 10-09-2009 07:50 PM

تسلم يا ادمن
ويا عمورررررررررر
اعمل browse
هيجيلك الجهاز بتاعك حط الصوره الى انت عايزها منه يا عمر وبعدينok
كما شرح ادمن


الساعة الآن 11:41 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir