منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   مات...؟! (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=8569)

هيمة فرج 12-14-2008 11:16 AM

مات...؟!
 
توفى اليوم مشرف نادى الزمالك
ابراهيم فرج وقبل وفاتة تمنى ان
الجميع يسامحة ويدعو لة بالرحمة والمغفرة
ان لله وان الية راجعون

رجاء قرأة الفاتحة

admin 12-14-2008 11:46 PM

ربنا يرحمنا جميعا



salma 12-16-2008 06:09 AM

لالالالالالالالالالالالال الالالالا
مستحيل اكيد دة هزار يا جماعة بجد ياريت حد يطمنا على ابراهيم

ولو الخبر دة صحيح
ربنا يرحمة يارب

RagheDrawshi 12-16-2008 08:33 AM

ربنا يرحمنا جميعا

THE KING 12-16-2008 10:32 PM

على فكره يا جماعه الحكايه دي اتكررت كتير جدا ..
هما الأعضاء بدأت تموت ولا ايه
يا جماعه انا والله حاسس ان كل ما عضو حب يعرف ان الاعضاء بتحبه ولا لأ .. عمل موضوع كتب فيه انه مات ..
الحكايه دي بأت كتير اوى ..
اول واخد قلنا ماشي ..
وبعدين التانى قلنا معلش ..
ودلوقتي التالت ..

وانا بصراحه مش مصدق ولا واحد من التلاته .. الا سلمى ..

وياريت اللى رأيه زيي كده يقول علشان ننهي الموضوع ده لأنه بأه over أوي

الماجيك 12-17-2008 06:18 AM

ليه الفال الوحش ده

يارب تكون بخير

THE KING 12-29-2008 12:07 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 3mr (المشاركة 30563)
على فكره يا جماعه الحكايه دي اتكررت كتير جدا ..

هما الأعضاء بدأت تموت ولا ايه
يا جماعه انا والله حاسس ان كل ما عضو حب يعرف ان الاعضاء بتحبه ولا لأ .. عمل موضوع كتب فيه انه مات ..
الحكايه دي بأت كتير اوى ..
اول واخد قلنا ماشي ..
وبعدين التانى قلنا معلش ..
ودلوقتي التالت ..

وانا بصراحه مش مصدق ولا واحد من التلاته .. الا سلمى ..


وياريت اللى رأيه زيي كده يقول علشان ننهي الموضوع ده لأنه بأه over أوي





ويارب اللى يفول على نفسه كده وهو كذاب تتقلب عليه بجد ...


الساعة الآن 05:40 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir