منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الشكاوى والاقتراحات (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=22)
-   -   ممكن اصير مشرف (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=891)

HP 530 03-08-2008 01:53 AM

ممكن اصير مشرف
 
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ممكن اصير مشرف على منتدى الالعاب
لدي موضوعان
وشكرا!!!!!!!!!:36_9_2:

Elmjeck 03-08-2008 02:00 AM

اخى العزيز الاشراف ليس بموضوع او اثين وليس بعدد المواضيع اهم شىء ان تكون مواضيعك مميزه وجميله ومنسقه ولك ما طلبت يا اخى بس عايزين الشغل الجامد

HP 530 03-08-2008 02:05 AM

تدلل ما عندي مشكلة

EL_MJEK 03-08-2008 04:06 AM

ان شاء الله تصير نشرف بس عايزين الشغل الجامد منك بعون الله

ومنورنا يا باشا

admin 03-08-2008 07:45 PM

مبروك ليك اخى


لقد تم تعينك مشرف قسم العاب الكمبيوتر

اتمنى الا تحرمنا من كل جديد لديك

تحيات الاداره

kokoahmed 03-11-2008 02:11 PM

الف مبروك على الشراف بس الاشراف دة عايز جهد اكتر ولك كل التوفيق


الساعة الآن 06:07 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir