![]() |
طلب
ممكن ياجماعه ياريت اكون مشرف على منتدى السيارات وانشاءالله اكون عند حسن ظنكم |
والله يا عمرو انا شايف انك قد المسؤوليه وخصوصا ان القسم مفوش مشرفين .. ومطلوب اشوف مشرف ليه والقرار الأول للأدمن وسيلفر واتمنى انهم يوافقوا سلام |
مفيش مانع ياغالى بس عايز الشغل فى القسم ونشوف وفى اقرب وقت للتعين يتم تعينك بعد لنت تثبيت الكفاءه على القسم وتذكر طرح الموضوع فى الشكاوى والاقتراجات وليس العام |
اوكي وانشاء الله اكون عند حسن ضنك وسوري اني حطيتو على العام |
منتظرين ابداعاتك بفارغ الصبر !! وبالله التوفيق ،،، |
اتحقق اللى انت كنت بتتمناه عمرو البوب
مبروووووووووك |
الله يبارك فيكي يا كارمن عقبال الكل ان شاء الله ومشكور يا دمن وان شاء الله ابدع على الي يقدرني عليه ربنا |
| الساعة الآن 04:26 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir