منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   قصة حقيقية !!!!! المصابرة هي الامل.... (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=9446)

prince of alex 02-21-2009 10:54 PM

قصة حقيقية !!!!! المصابرة هي الامل....
 
بيقولك يا سيدي : كان مرة في محضرة في كلومبيا بلد كدا المهم المحضرة ديه كانت في كلية العلوم عندهم وكانت مملة فنام ولحد من الطلاب اثناءها فشوف ايه الي حصل معاه بعد نهاية المحضرة كان نايم وبعدين صحي وكان كلهم مشوا ولقا على السبورة ثلاث مسائل .....هو فكرهم واجب شوف بقا ايه الي حصل معاه بيقولك قعد يحل فيهم حوالي شهر ويؤوح للمكتبة ويرجع منها ويروح ويرجع ...........المهم خلصهم وجي وهو بيدعي على الدكتور الي عطلهالهم وقلوا انا حليت المسائل الي انت سبتهانا على السبورة بس طولت شوية معلش !!!!! وبعد كل ده تخيل رد الدكتور يكون ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ قالو انت حليت ثلاث مسائل العالم كله معرفش يحلها !!!!!!!

قصة جامدة ومفيدة وصدقوني حقيقية يا ريت تفهم ايه المضمون بتعها .........

prince of alex 02-21-2009 10:56 PM

عاوز تعاليق تنم امكم فهمين قصدي ايه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ملاك الروح 02-22-2009 03:59 AM

لا تفقد الامل ابدا
طول ما انت حاطط الامل قدامك هتقدر
تحقق اللي محدش يقدر يحققه
شكرا ليك ع الموضوع

THE KING 02-24-2009 12:17 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ملاك الروح (المشاركة 35246)
لا تفقد الامل ابدا

طول ما انت حاطط الامل قدامك هتقدر
تحقق اللي محدش يقدر يحققه

شكرا ليك ع الموضوع



:-bd:-bd:-bd:-bd:-bd:-bd

THE KING 02-24-2009 12:19 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ملاك الروح (المشاركة 35246)
لا تفقد الامل ابدا

طول ما انت حاطط الامل قدامك هتقدر
تحقق اللي محدش يقدر يحققه

شكرا ليك ع الموضوع

:-bd:-bd:-bd:-bd:-bd

Silver 02-24-2009 10:34 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ملاك الروح (المشاركة 35246)
لا تفقد الامل ابدا
طول ما انت حاطط الامل قدامك هتقدر
تحقق اللي محدش يقدر يحققه
شكرا ليك ع الموضوع

ومفيش حاجة اسمها مستحيل

=d> =d> =d>


الساعة الآن 05:57 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir