منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   سلة المحذوفات (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=23)
-   -   معلش عتعبكوا !!!!!!!!!!!!!!!!!!1 (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=9453)

prince of alex 02-23-2009 09:48 AM

معلش عتعبكوا !!!!!!!!!!!!!!!!!!1
 
شباب لو ما فيها تعب يعني ممكن كلمات اغنيه بيحن للحن الصدى سوري انا مش عارف المغني بس معلش بقا

prince of alex 02-23-2009 10:51 AM

مساء الخي معلش

THE KING 02-23-2009 08:04 PM

يا ابو حميد ..
تفضل بقراءة القوانين
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

admin 02-24-2009 07:42 AM

مخالف للقونين المنتدي

يمنع وضع اغانى




الساعة الآن 04:16 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir