منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم ادم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=32)
-   -   عبارة سمعتها واثرت فيك يا [you] !!!! (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=9478)

prince of alex 02-24-2009 11:41 PM

عبارة سمعتها واثرت فيك يا [you] !!!!
 
((( عتعمل ايه لو نمت يوم وصحيت لقيت اغلى ما ليك في الدنيا مش حوليك )))

سؤال خلاني افكر بجد مش عارف ايه رأيك انت بس انا متأكد عتأثر فيك !!!

manolly 02-27-2009 12:42 AM

(( متقولش ذنبه ايه اى قلب نجرحه واحنا كان ذنبنا ايه لما انجرحنا ))

prince of alex 02-27-2009 02:33 AM

كلام جمييييييييييييييل

Silver 02-28-2009 10:14 AM

ياريت توضح يا برنس

أن الموضوع انه عبارة انت سمعتها

وعايز تسمع تعلقينا عليها ؟!!

ولا عايز كل واحد يقول ...

عبارة سمعها وأثرت فيه ؟!!

ياريت توضح لأنه ع الاساس ده هيتم الرد

وهيتم تعديل الموضوع كمان

سلمت يداك

l0stl0ve 02-28-2009 09:55 PM

يا سلام على الدنيا وحلوتها فى عين العشائق

:x

prince of alex 02-28-2009 10:51 PM

لأ انتوا كدا تمام عايز بس مجرد عبارات يا سلفر

5o5a 02-28-2009 11:06 PM

ما اصعب ان تشتاق لشخص وهوا يخونك في غيابك

Silver 03-01-2009 09:36 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة prince of alex (المشاركة 36650)
لأ انتوا كدا تمام عايز بس مجرد عبارات يا سلفر

وعليه نرجو المعذرة فى تعديل عنوان الموضوع

والله المستعان


فراشه الوادى 03-03-2009 12:53 AM

فراشه الوادى مش فهمه حاجه والله

فراشه الوادى 03-03-2009 12:56 AM

المنصوره وعسلها عجب يا دنيا العجب فيكى الصحاب الون


الساعة الآن 02:27 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir