منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدى الترحيب والاهداءات (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=3)
-   -   انا بجد فرحان (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=9502)

prince of alex 02-26-2009 04:05 AM

انا بجد فرحان
 
انهاردة اكون كملت اول اسبوع هنا في الماجيك وانا فرحان عشان حسيت من الردود الي بتتكتب ليا اني بين اصدقاء حقيقين لأ بين اهلي ان بجد سعيد






وشكــــــــــــــــــــــ را@};-

THE KING 02-26-2009 04:16 AM

عقبال لما تكمل كده 100000 سنه فى الماجيك

prince of alex 02-26-2009 04:19 AM

شكرا على المرور يا جميييييييييييييييييييييل

THE KING 02-26-2009 04:45 AM

عد الجمايل على رأي مانولي>:d<

admin 02-26-2009 07:47 AM

والله يغالى ده شى يفرحنا احنا اكثر منك

انه فى خلال اسبوع اصبحت وسط اهلك واحبابك

وان شاء الله خلال الايام القادم

تحث انك واحد منا

تحياتى لك

prince of alex 02-27-2009 03:09 AM

طب ممكن استفسار اذا ده راي منولي لي تكتبه

Silver 02-28-2009 10:55 AM

أنت من يوم تسجيلك ف المنتدى

وأنت يا أحمد أصبحت واحد مننا

فياريت متحرمناش من مواضيعك ومشاركاتك

وإحنا فرحانيين جداً بوجودك معانا ف الماجيك

سلمت يداك يا غالى

prince of alex 02-28-2009 10:40 PM

مش عارف ارد عليك بعد الكلام الجميل ده بأيه حيرتني !!!

الماجيك 03-01-2009 01:12 AM

وإحنا كمان فرحانيين

وعقبال لما تكون موجود معانا على طول

eltohamy 03-01-2009 08:08 AM

يارب تكمل 1000000 اسبوع معنا فى الماجيك


الساعة الآن 10:49 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir