منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   ماهــي أصعب كلمـة ممكن أن تقولـها لأي إنســـــــــــان غالى عندك ؟؟؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=9589)

l0stl0ve 03-02-2009 02:53 PM

ماهــي أصعب كلمـة ممكن أن تقولـها لأي إنســـــــــــان غالى عندك ؟؟؟
 
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


هنالك أشياء عدة قد تتراود الى مخيلة الانسان .. والسؤال هنا واحد فقط من هذه الأشياء ..


مــــــــــاهــي أصـعـب كـلـمة ؟؟؟


مـــــــــاهــي اصعب كلمـه ممكن أن تقــولـهـــا لأي إنســـــــــــان ؟


الخـيــــارات عـــــــــــــدة

ولك ان تختار وتشوف الأصعب بالنسبة لك..




أنـــا اســـــــــــف

أحـبـــــــــــــك

أكـــــــــرهــــــك

لا أســتـطــيـــــع

ســـــــــــــامحـنـي




ولمـــــــــاذا صعـبـه بالنسـبـه لــك ؟؟؟



واتمــنى مـن الجـمـيــع المشـــــــــــاركـــه

manolly 03-02-2009 09:09 PM

"اكرهك "
مش عارفة ليه بس الكره ده حاجة وحشة اوى
وبيتهيالى ان مهما زاد حجم المشاكل بينك وبين شخص معين مستحيل توصل للكره

prince of alex 03-03-2009 12:23 AM

خلاص احنا مش صحااااااب و على فكرة انا لسة قايلها لأعز صحااابي من يومين

Silver 03-03-2009 09:56 AM

لا أســتـطــيـــــع

لأنى بجد بضايق لو حد طلب منى حاجة

وانا ما اقدرتش اساعده ... " لا استطيع "

بجد بتبقى صعبة عليا جداً

tafa 03-03-2009 10:07 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Silver (المشاركة 37239)
لا أســتـطــيـــــع


لأنى بجد بضايق لو حد طلب منى حاجة

وانا ما اقدرتش اساعده ... " لا استطيع "

بجد بتبقى صعبة عليا جداً

انا راى من راى Silver
لا استطيع

mody eljoker 03-21-2009 02:25 PM

انا اعتقد ان الواحد ميقدرش يقول اى كلمة وحشة

لصاحبه او يعمل حاجة تزعلو منه


الساعة الآن 01:46 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir