منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   الصـــور ومقاطع الفيديو (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=4)
-   -   ::: ذاك التقى ::: (خلفية) ::: (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=9954)

عبدالرحمن 04-01-2009 08:19 PM

::: ذاك التقى ::: (خلفية) :::
 
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

أقدم لحضراتكم خلفية (ذاك التقى) ..

صورة مصغرة للتصميم

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

ولمن أراد استخدام التصميم كلفية للشاشة "للشاشات العريضة" (1920×1080)

من هذا الرابط (رابط مباشر) .. [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

وهذه صورة مصغرة للشاشات العادية

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

لمن أراد استخدام التصميم كلفية للشاشة "للشاشات العادية" (1024×768)

من هذا الرابط (رابط مباشر) .. [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

خالص مودتي

admin 04-03-2009 12:21 AM

تسلم ايدك عبدو باشا


بجد الوان جميله ومميزه


تقبل تحياتى وفى انتظر استيل الماجيك

عبدالرحمن 04-03-2009 12:40 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة admin (المشاركة 42502)
تسلم ايدك عبدو باشا


بجد الوان جميله ومميزه


تقبل تحياتى وفى انتظر استيل الماجيك

تسلم ياجميل :-*

Silver 04-03-2009 12:19 PM

خلفية رائعة يا عبد الرحمن

وأشد ما يعجبنى فيها لونها

وشئ أكيد أنها أصبحت خلفيتى الجديدة

وأنها متوافقة مع استيل الاكس بى الاخضر

سلمت يمناك ... ولاتحرمنا من إبداعاتك الجميلة

عبدالرحمن 04-03-2009 06:55 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة silver (المشاركة 42667)
خلفية رائعة يا عبد الرحمن

وأشد ما يعجبنى فيها لونها

وشئ أكيد أنها أصبحت خلفيتى الجديدة

وأنها متوافقة مع استيل الاكس بى الاخضر

سلمت يمناك ... ولاتحرمنا من إبداعاتك الجميلة

الله يخليك ياسلفر

يبئا سلملي عليك كتير عشان واحشني جدا 8->

ملاك الروح 04-05-2009 07:23 AM

تسلم ايدك بجد التصميم جميل جدا
وتم التحميل


عبدالرحمن 04-05-2009 03:55 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ملاك الروح (المشاركة 43017)
تسلم ايدك بجد التصميم جميل جدا
وتم التحميل


شكرا

randa_star70 04-06-2009 07:51 AM

تسلم ايدك
منتظرين المزيد

عبدالرحمن 04-06-2009 11:54 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة randa_star70 (المشاركة 43293)
تسلم ايدك
منتظرين المزيد

الله يسلمك randa_star70

GHOST 04-07-2009 03:42 AM

ميرسي وأراك دائماً في تقدم


الساعة الآن 01:46 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir