عرض مشاركة واحدة
  #2  
قديم 12-05-2009, 04:39 AM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
افتراضي

لالالالالالالالالالالالال الالالالالالالالا
هنستنى لحد امتى يا أميره
كفايه كده بقى شوقتينا
ماشي يا ستي احنا منتظرين نعرف ايه الحكايه
لما نشوف اخرتها
والله انا عماله افكر مبروك على ايه
وايه المناسبه القريبه
قلت يمكن الفية الأدمن بس لاقيتك عاملاها في موضوع تانى
طب يا ترى ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رد مع اقتباس