عرض مشاركة واحدة
  #3  
قديم 12-05-2009, 07:11 AM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sally88 مشاهدة المشاركة
انا عاوزة العب معاكم
طبعا يا سالي هتلعبي معانا
اول جوست ما يخلص
هتدخلي علطول ضمن المتسابقين
بس ادعي لعلي بس انه يكسب رقم كبير عشان ميعيطش
وميبقاش شكله وحش أوي
ويبقى البنتين اللي قبله مانوللى وغاده يكسبوا 125 الف وهو يكسب 50 قرش
يبقى شكله وحش اوى
رد مع اقتباس