عرض مشاركة واحدة
  #2  
قديم 12-06-2009, 09:12 AM
ابراهيم الشايب ابراهيم الشايب غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Dec 2009
المشاركات: 7
مميز(الماجيك) شوكر

والله المنتدا حلو بس انا مش كونت عارف اجابه السؤال العشوائى انا جيبه من جوجل بس يا ريت تنزل اصل الجهاز وانا بشكر صاحب المنتدا على المجهود داه
واين شاء الله المنتدا هوا الى فوق وب لله التوفيق>->->->->->->->->->->->->-<:-p<:-p<:-p<:-p<:-p<:-p<:-p<:-p<:-p<:-p<:-p<:-p<:-p<:-p<:-p

التعديل الأخير تم بواسطة admin ; 12-06-2009 الساعة 09:18 AM
رد مع اقتباس