الموضوع: التواضع
عرض مشاركة واحدة
  #2  
قديم 12-07-2009, 02:04 AM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
افتراضي

قال كعب رضي الله عنه : "ما أنعم الله على عبد من نعمة في الدنيا فشكرها لله وتواضع بها لله إلا أعطاه الله نفعها في الدنيا، ورفع بها درجة في الآخرة".


فعلاً من تواضع لله رفعه
التواضع ده شئ جميل جداً تكسب بيه محبة الناس دايماً
والتكبر ده مش هتستفاد منه شئ وكل الناس هتكرهك بسببه
ميرسي كتير ليك يا علي على الموضوع الجميل
رد مع اقتباس