الموضوع: السلام عليكم
عرض مشاركة واحدة
  #7  
قديم 12-07-2009, 07:09 PM
احمدينيو احمدينيو غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Jul 2009
المشاركات: 278
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eltohamy مشاهدة المشاركة
مرحبـا بك عزيزي.........

كم أتمنى أن تتسع صفحات منتدياتنا لقلمك
وما يحمله من عبير مشاعرك ومواضيعك
وآرائك الشخصية
التي سنشاركك الطرح والإبداع فيها
مع خالص دعواي لك بقضاء وقت ممتع ومفيد
ربنا يخليك يا التوهامي
واكيد هبقى مبسسوط طول مانت منورنا
تسلم والله
__________________
[SIGPIC][/SIGPIC]
الدنيا ياحبي مدرسة
وسنين عمرنا حصص
الالم منهج ندرسه
والفرح فيها فرص
رد مع اقتباس