
12-08-2009, 06:39 AM
|
|
مراقبه القسم العام
|
|
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
|
|
يا قمر يا قمر يا قمر
إيه الأخبار الجاااااااامده دي
يا دبلة الخطوبه عقبالنا كلنا ونبني طوبه طوبه في عش حبنا
نتهنى بالخطوبه ونفرح كلنا
عقبال الليله الكبيره يا قمر
وعشان المناسبه الحلوه دي يبقى انتى بقى العروسه الجايه للمنتدى
خشي الموضوع ده وظبطي الدنيا
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
وآدي الورد والهديه والشوكولاته عشان متقوليش قصرنا معاكي
|