
12-09-2009, 09:39 AM
|
 |
TO BE OR NOT TO BE
|
|
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: عايش على النت
المشاركات: 31,162
|
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمدينيو
ههههههههههههههههههه
بس انا و كارمن دبسناك انت يا باشا هههههههههههه
معلش تعيش وتاخد غيرها ياريس ههههههههههههه
|
ايه~x(~x(~x(
ازى وفين الكلام ده  (  (  (
|