اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yousef eldeep
....................
بصراحة ياعم فانديسل انا مش مصدق بص ارفعهم علي المنتدي والاعضاء كلهم يحكموا
ههههههههههههههههههههههههه ههههه ولا انت خايف احسن يطلعوا وحشين
|
والله صدقنى مش وحشين وانا مش هقبل المنافسه علشان مش هيبقى فيه مقارنه اصلا
ولو مش مصدق ابقى اسال "ادمن سيلفر زومبى الاسمر" علشان دول اللى مسموح لهم انهم يقلبوا فى الموبايل بتاعى
اوعى وشك ههههههههههههههههههههههههه هههه
ما تقوله يا اسامه