في اي حاجه يا يوسف لو احتجتني انا موجود وبجد رسايلك تحفه وتبصلش لحد حتي ابن خالتي اوك
أحكيلك حكاية قلب حلف يمشي على أمرك رفض يسكن صدور الناس وجالك بيسكن بصدرك
لاحس.. لاخبر .. لا أثر .. بس ده طبع البدر يطل يوم ويغيب طول الشهر
ألو محل الورود ؟ لو سمحت عاوز أحلى ورده لأحلى عيون تقرأ الرساله
__________________
:-w (~~) كن كالنجم
الذي يقضي عمره كله
من اجل بث النور للجميع
دون ان ينتظر من احد
يرفع رأسه ويقول (*)
شكرا ^ ^ :-w ^ ^
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
|