عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 12-17-2009, 09:04 AM
ALSKA ALSKA غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Dec 2009
المشاركات: 16
افتراضي

ههههههههههههههههه

هو ده بقى عيب المثقفه

لو تسمعوا كلامي اخرها اعدادي

او ثانوي وتبقى زي الفل


وبشكر العضو [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
على موضوعه

وبدعوك تنضم لينا في جماعتنا


^^^^التغيير والهجره ^^^^



رد مع اقتباس